Regulamin sklepu
Regulamin sklepu papciolandia.pl :
· wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe.
· wszystkie ceny produktów znajdujących się w ofercie sklepu zawierają podatek VAT i wyrażone są w złotych polskich.
· do każdego zamówienia dołączamy paragon lub na życzenie Klienta fakturę VAT.
· po zakupie proszę o wypełnienie formularza o sposobie zapłaty i dostawy.
· na wpłatę pieniędzy oczekujemy 7 dni roboczych od dnia zakupu.
· po upływie tego terminu zamówienie zostaje anulowane w systemie.
· dla łatwiejszej identyfikacji wpłaty w tytule przelewu proszę podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
· zamówienia realizowane są w przeciągu 24-48 godzin (dni robocze) (pn.-pt.) od daty zaksięgowania wpłaty na koncie.
· zamówienia wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka rejestrowana lub kuriera. Termin dostawy różni się w zależności od preferowanej opcji wysyłki.
- cennik wysyłek dotyczy tylko i wyłącznie przesyłek krajowych.
- w przypadku wysyłki poza granicę Polski należy indywidualnie ustalić koszt wysyłki ze sprzedającym jeszcze przed dokonaniem zakupu.
Rodzaje przesyłek:
W związku ze zmianą cennika Poczty Polskiej od dnia 01.10.2022r. obowiązują następujące ceny za przesyłki krajowe:
- paczka pocztowa ekonomiczna (1-2 pary) - 15,00 PLN
- paczka pocztowa ekonomiczna (3-5 par) - 16,00 PLN
- paczka pocztowa ekonomiczna (6-10 par) - 19,00 PLN
- paczka pocztowa priorytetowa (1-2 pary) - 16,00 PLN
- paczka Orlen (była Paczka w Ruchu) (1-2 par) - 12,00 PLN
- kurier - 18,00 PLN
- kurier ("za pobraniem") - 21,00 PLN
- zakup powyżej 200,- PLN - wysyłka bezpłatna (wysyłka jako paczka ekonomiczna) (dotyczy paczek wcześniej opłaconych), (przy wyborze innej opcji wysyłkowej koszt przesyłki ponosi kupujący)
- w przypadku wysyłki poza granicę Polski należy indywidualnie ustalić koszt wysyłki ze sprzedającym jeszcze przed dokonaniem zakupu.
- odbiór osobisty - 0,- PLN
Wysyłka w ciągu 24-48 godzin (dni robocze).
Sklep - Pantofle
Rondo Jagiellonów n/n, lok. 11-13 (pasaż handlowy)
85-067 Bydgoszcz
czynny: pn.-pt. 10:00 - 18:00
sob. 10:00 - 14:00
Zwroty i wymiana:
1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o ochronie praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny
(Dz. U. z 2014 r., poz. 827), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. W razie odstąpienia od umowy jest ona uważana za niezawartą.
Klient obowiązany jest wówczas dokonać zwrotu towaru w stanie niezmienionym, nie później niż w terminie 14 dni.
2. Prawo do zwrotu, wymiany towaru bez podania przyczyny nie przysługuje w przypadku wygranej licytacji (art. 16 ust.1, pkt 10 ustawy z dnia 2 marca 2000r).
3. Towar należy odesłać na swój koszt. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem".
4. Towar noszący ślady użytkowania nie podlega zwrotowi lub wymianie i zostanie odesłany do Klienta na jego koszt.
5. Zwracane lub wymieniane towary wraz z dokumentem zakupu (paragon lub FV) oraz formularzem zwrotu (do pobrania poniżej) proszę odesłać
na adres sklepu:
Longina Dorobek
Rondo Jagiellonów n/n, lok. 11-13 (pasaż handlowy)
85-067 Bydgoszcz
6. Jeżeli wymiana jest konieczna z winy sprzedającego (wysłany zły rozmiar lub model) wszystkie koszty przesyłek pokrywa Sklep - Papciolandia.pl.
Należy wówczas do paczki dołączyć numer konta bankowego, na który zostanie zwrócony koszt poniesionej przez Klienta przesyłki.
Odstąpienie od umowy:
- Mają państwo prawo odstąpić od każdej zawartej umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Termin odstąpienia od umowy wygasa po upł‚ywie 14 dni od otrzymania towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy muszą Państwo poinformować nas o tym fakcie, wysyłając na nasz adres mailowy (sklep@papciolandia.pl)
formularz odstżpienia od umowy (do pobrania poniżej) oraz dokument zakupu (paragon lub FV). - Na odesłanie towaru Klient ma 14 dni licząc od dnia wysłania formularza odstąpienia od umowy do sprzedającego.
- Zwracany towar nie może być w żaden sposób uszkodzony ani nosić ślady użycia.
- Koszt odesłania towaru pokrywa Kupujący.
Reklamacje
- Sprzedawca odpowiada wobec Klienta za niezgodność towaru z umową sprzedaży w zakresie i na zasadach określonych ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz.U. Nr 141, poz.1176 z późn. zm.).
- W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym drogą mailową, a następnie szybkie odesłanie wadliwego towaru, najlepiej przesyłką pocztową. Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych do nas "za pobraniem". Prosimy o dołączenie oryginału dowodu zakupu (paragonu lub FV) oraz wypełnionego zgłoszenia reklamacyjnego (do pobrania poniżej). To znacznie usprawni realizację procedury reklamacyjnej.
- W pierwszej kolejności powinna zostać zaproponowana przez sprzedawcę nieodpłatna naprawa, a jeśli jest ona zbyt kosztowna lub niemożliwa, sprzedawca powinien zaproponować wymianę towaru na nowy - wolny od wad. Dopiero w sytuacji, gdy jest to niemożliwe, można zażądać zwrotu gotówki.
Nie podlega reklamacji:
- różnica w wyglądzie wynikająca z ustawień komputera i karty graficzndej,
- śladowe ilości kleju,
- starte lub przetarte spody obuwia,
- uszkodzenia mechaniczne: rysy, obicia, otarcia, nacięcia),
- niedopasowanie obuwia do stopy,
- naturalne zużycie obuwia,
- elementy typu guziki, klamry, gumki,
- wady powstałe z braku odpowiedniej lub nieprawidłowej konserwacji obuwia (np. przemoczenie obuwia, pranie),
- plamy na obuwiu powstałe w wyniku działania czynników zewnętrznych.
Formularze do pobrania:- Formularz zwrotu (pobierz).
- Formularz odstąpienia od umowy (pobierz).
- Formularz reklamacji (pobierz).